שאלה לגבי הסימולציות מפע"ם

הצבעה +1
שלום, רציתי לדעת האם הסימולציות האלה משתנות כל כמה זמן? ואם כן אז כל כמה זמן הם משתנות?
מאחר שאין באפשרותי לעשות את כל הסימולציות האלה בתנאי בחינה עד מועד הבחינה(ה 27 לחודש), אני מעדיף לעשות חלק נכבד מהסימולציות בתנאים שהם לא תנאי בחינה (תנאים של "חצי רגל") וחלק אחר בתנאי בחינה. ככה לפחות אני אעשה כמה שיותר.

הבעיה היא שאני חושש שבשיטת למידה הזאת יגמרו לי מהר הסימולציות אם אני לא אנקוט בגישה חסכנית(אני צריך לחסוך סימולציות.. לא לשרוף לעצמי הכל. שישארו לי גם כאלה שאעשה בתנאי בחינה. אבל אני לא מעוניין להיות חסכן בלימודים). יש רק 5 סימולציות ממוחשבות.. מאוד חשוב לי שיהיו הרבה סימולציות או שלפחות יחודשו (ותהיה לי אפשרות לראות איזה סימולציות שונו כדי לעשות אותם) ושאני אקבל התראה על סימולציות חדשות שיצאו או שונו.

ככה אני מעדיף כי באופן הזה לפחות אני אספיק לעשות כמה שיותר סימולציות (עדיף לעשות חלק בתנאים של "חצי רגל" וחלק בתנאים טובים מאשר לעשות רק כמה ספורים בתנאים טובים)
נשאל דצמבר 8, 2016 על-ידי גיל אליהו (780 נקודות)
retagged דצמבר 12, 2016 על-ידי עובד שאול

תשובה אחת

הצבעה +1
אהלן גיל,
באופן גורף, הסימולציות מתעדכנות כל הזמן.
מצד שני, עדכון סימולציות הוא לא כתיבת סימולציה מחדש. יש שאלות חדשות שאנחנו מכניסים כל הזמן לסימולציות - בהתאם לפרקי פיילוט ולמגמות מהמבחנים האחרונים. אבל יש שאלות שאנו מחליפים בתדירות נמוכה יותר.

המלצתי היא כזו:
את חמש סימולציות המפע"ם אל תעשה "חצי רגל", התייחס אליהן כאילו היו בחינות אמת.
אם אתה רוצה לעשות סימולציות "חצי רגל" שישמשו אותך כמין מים רדודים כאלה, תיקח סימולציות רגילות ותפתור אותן לפי הזמנים של בחינת מפע"ם ובאותו אופן. כלומר, תעשה פרק אחד מכל נושא, תכתוב על דפי טיוטה וכן הלאה...
אמנם זה לא משקף את הבחינה באופן מדויק אבל זה בהחלט יעיל.

בהצלחה!
נענה דצמבר 12, 2016 על-ידי עובד שאול (20,890 נקודות)
אוקי תודה.
יש סימולציות שאין להם תשובות.. למשל בספר הכתום אין דרך להשיג תשובות.
מי שלא עושה מפע"ם לא בא לעשות את הסימולציות האלה שבספר הכתום והייתי רוצה להשתמש בסימולציות האלה בשביל ללמוד מהם אבל אין לי תשובות..
יש מאיפה להשיג תשובות לסימולציות האלה?
סימולצית הפתיחה (1) - יש לך פתרונות במערכת. תוכל לבקש מהמדריך חוברות סימולציות אם נותרו לו בשבילך ואז גם אותן לפתור בהמשך באותה דרך שעובד שאול המליץ לך. ויש לך בספר המרתון בית גם סימולציות וגם להן יש פתרונות מלאים במערכת. את המפע"ם תעשה AS IS. את היתר תעשה באופן מדורג.
תודה על העצות. בשל היותי עצלן ואוהב נוחות ומחשבים ושונא קומבינות והתעסקויות עם טיימרים, אני מעדיף לנסות ללמוד כמה שיותר עם הסימולציות. אני אנסה לעשות אותם במינימום כ 75% תנאי בחינה אני מבקש שתמשיכו לשפר את המערכת למידה הממוחשבת ובדגש על הסימולציות. 5 סימולציות זה מרגיש קצת (אם כי יכול להיות שמספיק).. צריך מלאי יותר גדול של סימולציות ממוחשבות בשביל שיהיה ראש יותר שקט..

לגבי לעשות סימולציות מספרים - כן אני אולי אעשה ככה.. אבל נראה לי שאני בעיקר אלמד ואתאמן עם הסימולציות. האומנם 5 סימולציות זה קצת אבל נראה לי שזה על גבול המספיק לפרק זמן של שבועיים וקצת (בשביל לעשות חלק בתנאים טובים וחלק בתנאים טובים פחות).

בכל זאת למקרה שיהיה לי צורך בעוד קצת סימולציות זה יהיה טוב אם תוסיפו..
אני לא יודע איך זה בדיוק עובד אבל סימולציות כבר יש לכם בשפע. רק צריך להעתיק אותם למערכת ממוחשבת. קצת עבודה אבל לא כמו לכתוב סימולציות מחדש. החומר כבר קיים אחרי הכל ורק צריך להעתיק אותו לתוכנה הממוחשבת הזאת.

שאלות נוספות שיתכן שיהיו רלווטיות לשאלה זו

הצבעה +1
1 תשובות
0 הצבעות
1 תשובות
נשאל דצמבר 2, 2017 על-ידי ליהי לביא.... (250 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובות
נשאל מרץ 17, 2017 על-ידי ליהי לביא.... (250 נקודות)
+3 הצבעות
1 תשובות
נשאל מרץ 24, 2014 על-ידי אנונימי
...