דברו איתי
בחנו את עצמכם
צרו קשר ב-
בחנו את עצמכם אפליקציה חינם
לירון בר אל מדריכה

לירון בר-אל

|

אזור מרכז

מדריכת פסיכומטרי

שם המדריך
לירון בר-אל

מה אני אוהבת בלימודיי
למדתי הנדסה ביו-רפואית באוניברסיטת בן-גוריון בב"ש והשנה אני עוברת ללימודי רפואה באוניברסיטת ת"א (רואים? הפסיכומטרי משתלם!). בסך הכל אני מאוד נהנית מהלימודים, אני נחשפת לנושאים מעניינים ומאתגרים שגורמים לי להפעיל קצת את המוח (אבל רק קצת). האתגר, ויותר מזה, העמידה באתגר בהצלחה, מספקים כאין כמוהם. אבל ללא ספק הדבר הכי חשוב בלימודים זה ההוויה הסטודנטיאלית, החברים למחלקה כולם אנשים איכותיים וטובים ותמיד כיף לצאת לרגע מהראש הלימודי, לשלוף את הראש מהספרים ולהתפרק קצת יחד.

למה אני אוהבת להדריך פסיכומטרי
הכיף האמיתי הוא לראות את התהליך שתלמידי פסיכומטרי עוברים. מתחילים כקבוצה מעט מפוחדת שלא יודעת למה לצפות בהתחלה ואיך לאט לאט, עם כל יום שעובר, הם מתנערים מהפחדים, נכנסים לעניין, מבינים את החומר ובסופו של דבר גם מפציצים במבחן עצמו. אין דבר יותר מרגש מתלמיד שבא אלי אחרי המבחן ואומר לי תודה, שהוא קיבל אחלה ציון פסיכומטרי, ושהרבה מזה זה בזכותי. הפידבק הזה שווה את כל ההשקעה ואת כל הדרך הקשה שאנחנו עוברים ביחד.

התחביבים שלי הם
תמיד אהבתי לשים את כל החיים שלי בתיק ולצאת לטייל בארץ ובעולם. עפתי מאופנוע, נפלתי מגמל, הייתי במקומות שאף אחד לא היה בהם עדיין, גרתי בבתים של מקומיים, כי זה מה שאני אוהבת לעשות – לזרוק את עצמי לסיטואציות הזויות ולראות איך אני יוצאת מהם.

בזמני הפנוי אני
מה זאת אומרת?! עושה עוד ועוד תירגולים לפסיכומטרי או בודקת שזה מה שהתלמידים שלי עושים!!! אבל אם כבר אני מרשה לעצמי כמה רגעים של מנוחה אז אני מתאמנת בקפואירה, מנגנת על חליל צד הודי ומנסה כמה שיותר ליהנות מהחיים.

טיפ לתלמיד פסיכומטרי מתחיל
אם בא לך לשפר קצת את האנגלית, צפה בסרטים באנגלית עם תרגום (כן, כן…) באנגלית, כשאתה מתרכז בלימוד מילים חדשות. כך תשפר את מהירות הקריאה, הבנה מתוך הקשר, אוצר מילים, ועל הדרך גם תהנה מסרט טוב.

הייתם תלמידים שלי? אשמח אם תרשמו עלי חוות דעת

* שדה מילוי חובה

x
ליצור קשר זה איזי
x
צור קשר ב-E.Z

מה מעניין אותך ללמוד?

* שדה מילוי חובה
x
Silence is Golden