למה אני אוהב להדריך פסיכומטרי:
לעבור דרך עם התלמידים, להבין מה מקשה עליהם ולמצוא את הדרך המיוחדת שתוביל אותם להצלחה זה סיפוק ממכר.
אין כמו לראות תלמיד שמצליח משהו שהיה קשה לו ומקבל ביטחון.
בזמן הפנוי אני:
מנגן! רץ מתאמן ומטייל, מחפש לחוות חוויות חדשות.
דברים שחשובים לי בכיתה:
אווירה טובה בין התלמידים (הכי כיף לתרגל ביחד וללמוד אחד עם השני וכמובן אחד מהשני), פירגון הדדי וגם נגיעה של הומור (אי אפשר להיות רציניים לגמרי בלי לצחוק), ששואלים שאלות ותכלס? כשמכינים לי קפה 🙂
טיפ לתלמיד פסיכומטרי מתחיל:
תיעזר במדריך! חשוב לא להתבייש לשאול שאלות ולמצות את ההבנה בכל תחום. אל תילחץ מחוסר הצלחה, כשלון הוא מתנה שמגלה לנו איפה אנחנו יכולים להשתפר… הפסיכומטרי הוא תהליך של למידה והתפתחות.