למה אני אוהבת להדריך פסיכומטרי:
כי אין כמו להפוך נושא מורכב ומעצבן לאתגר כיף שמתקדמים בו מהר, ועם כמה שפסיכומטרי היא בחינה מעצבנת, אפשר להשתפר בה פלאים. לראות תלמיד מתקדם ומשתפר, ומשיג את ציון המטרה, זה פשוט כיף!
בזמני הפנוי אני:
סטודנטית לרפואה, מציירת, שוחה ומתאמנת בפילאטיס, קוראת ורואה טלוויזיה וכשיש זמן מטיילת – בארץ ובחו״ל
טיפ לתלמיד פסיכומטרי מתחיל:
תבואו בראש פתוח, תהנו מהתהליך! וכמובן, לתרגל לתרגל לתרגל, ועוד לתרגל… ועדיף כבר מתחילת הקורס, כשסף הלחץ עוד נמוך.